Je vindt het hier en je vindt het daar, binnenkort hier alles bij elkaar. Ter ondersteuning van de Belgische handelaar.

Bestellen & Levering

Een bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

U plaatst een bestelling in drie gemakkelijke stappen:

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

  • Zoek het artikel dat u wilt kopen.
  • Kies u het aantal dat u wilt bestellen & klik op het winkelwagentje. Zo legt u het artikel in uw winkelwagentje.
  • Wilt u verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje tot u klaar bent.
  • Klik daarna op uw winkelwagentje (rechts bovenaan).
  • Ga verder met uw bestelling.

Stap 2: Bestelling controleren

  • Liggen de juiste artikelen in uw winkelwagentje?
  • Klopt het factuuradres?
  • Klopt het leveringsadres? Dit staat standaard op het adres van uw account. U kunt hier een ander adres opgeven.
  • Is alles naar wens? Klik dan op “Betalen”.

Stap 3: Betalen en afronden

  • Kies hoe u wilt betalen.
  • U heeft een ruime keuze uit de betaalmogelijkheden.
  • Klik op “Ja, ik bevestig mijn betaling” om uw bestelling te betalen.
  • Uw bestelling is geplaatst!

Kan ik een bestelling wijzigen of verwijderen?

Nee, dit is jammer genoeg niet mogelijk, u hebt wel de mogelijkheid uw bestelling te retourneren binnen de 14 kalenderdagen. De kosten en riscio's verbonden aan de retourzending vallen te lasten van de gebruiker.

Bij elk artikel vindt u een retourdocument van de desbetreffende handelaar met zijn retourvoorwaarden.

Let op: u verzendt de artikels naar de desbetreffende handelaar. U vindt het adres terug in het retourdocument van de handelaar.

Levering

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

U krijgt een bestelbevestiging die onmiddellijk doorgaat naar de handelaar.

Standaard is leveringstermijn bij bestellingen voor 16u 's anderdaags geleverd tenzij de handelaar waar bij u bestelde een afwijking hierop heeft. Dit wordt vermeld op de artikelfiche.

U kan ook steeds met hem hierover contact nemen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling al meer dan 4 werkdagen onderweg?

  • Ja: Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
  • Nee: Het is mogelijk dat uw pakket binnen 4 werkdagen alsnog wordt bezorgd. Wij verzoeken u om nog even af te wachten.

Wat zijn de levertijden?

Wij vermelden bij elk artikel de voorraad van het artikel. Hieronder de meest voorkomende situaties:

Wat Levertijd
Op voorraad Op werkdagen voor 16u00 (GMT+1) besteld, volgende werkdag bij u thuis geleverd.
In het weekend besteld, dinsdag in huis. Bezorging van maandag tot en met vrijdag.
Niet op voorraad Raadpleeg de handelaar (zie artikelfiche)

Door wie en op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?

Wie?
Onze verzendingen worden verzorgd door onze betrouwbare partners DHL en PostNL. De transporttijd van uw bestelling is afhankelijk van het land waarnaar u verzendt.

Wanneer?
De bezorger zal zich op dat adres aanbieden tijdens werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8u en 18u en zal het of de pakje(s) overhandigen aan de geadresseerde of aan elke andere persoon die aanwezig is op dat adres.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

Wanneer u iets besteld, wordt uw bestelling standaard in 1 keer verzonden:

  • Wij doen ons uiterste best om alle artikelen in één keer bij u te bezorgen;
  • Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer uw bestelling wordt geleverd;
  • De standaard verzending is gratis vanaf 30 euro (tenzij speciale verpakkingen, zie voorwaarden op artikelfiche)

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de bezorging van mijn bestelling?

Was je niet thuis toen DHL bij je aan de deur stond? Dan vind je een kaart in de brievenbus met daarop informatie over je zending.

Je pakket is bij de buren afgeleverd

Als je niet thuis bent wanneer DHL het pakket komen aanbieden, zal de chauffeur proberen om het bij één van je buren te bezorgen. Op de kaart in je brievenbus zal dan het huisnummer vermeld staan waar je pakje werd afgeleverd.

Je kan je pakket ophalen in een DHL Parcelshop

Waren ook je buren niet aanwezig, dan brengt de chauffeur je pakje naar een DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Met het zendingsnummer op je kaart kan je op onze website je zending traceren om het adres en de openingsuren van jouw DHL Parcelshop terug te vinden. Je hebt 7 kalenderdagen de tijd om je zending daar op te halen. Neem zeker een geldig identiteitsbewijs mee en de kaart die je in je brievenbus vond.

Je pakket wordt de volgende werkdag opnieuw aangeboden

Als je pakje te groot of te zwaar is voor te bezorgen in een DHL Parcelshop, dan zal de chauffeur zich de volgende werkdag opnieuw bij jou aanmelden. Dit staat dan op de kaart vermeld. Ben je ook de tweede keer niet thuis, dan zal de bestelling automatisch worden teruggezonden naar de verkoper die vervolgens contact zal nemen met de gebruiker teneinde de levering van de bestelling te regelen. In dat geval kunnen bijkomende leveringskosten van de gebruiker worden geëist.

Verzendkosten

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Bestellingen vanaf 30 euro verzenden wij gratis binnen Benelux. Voor bestellingen onder 30 euro betaald u 8 euro transportkosten.

Zie de artikelfiche indien speciale voorwaarden.

Verzendingen buiten Benelux

Wij kunnen uw bestelling versturen naar verschillende landen.

De hoogte van de verzendkosten worden berekend door het land van bezorgen, gelieve contact met de handelaar op te nemen voor meer details.

Hoe kan ik een artikel snel terugvinden?

U kunt een artikel snel terugvinden via onze zoekbalk bovenaan:

  • Vul een zoekwoord, term, fabrikant of artikelnummer in.
  • Klik op "Zoeken"

U kunt ook zoeken via de categorieën:

  • Kies een categorie (Bv.: Sport, Outdoor & Reizen, ...)
  • Klik door tot u in de gewenste categorie bent (Bv.: Reizen, ...)
  • Verfijn de zoekresultaten via de filter die u links van uw scherm terug vind.